کد خبر: 174208399
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 ارديبهشت 1397
خانه » خبر گزاری ها » خبر گزاری مهر » ابلاغ استانداردهای درمان سرطان/ هزینه ها مدیریت می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: دستورالعمل های متعددی در حوزه درمان کشور مبتنی بر شواهد و پژوهش محور تدوین و ابلاغ شده است.

به گزارش چی 24 به نقل از خبر گزاری مهر:

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر قاسم جان بابایی در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، افزود: در چند ماه اخیر تعاملات بین بخشی و فرابخشی برای تبیین دستاوردها و بهبود فرایندهای ارائه خدمات افزایش یافته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی با حوزه معاونت بهداشت در زمینه ارائه خدمات سطح یک و استقرار نظام ارجاع داریم.

جان بابایی با بیان اینکه کارگروه های مشترک با سازمان اورژانس کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این کارگروه برای حل مشکلات موجود در زمینه اورژانس تشکیل شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص صرفه جویی در هزینه های درمانی خاطرنشان کرد: در فاز جدید فعالیت های حوزه سلامت، با تقویت فرآیندها بیش از پیش به سمت صرفه جویی و مدیریت هزینه و ارائه خدمات با کیفیت و ایمن به مردم حرکت کرده ایم.

وی گفت: دستورالعمل های متعددی در حوزه درمان کشور مبتنی بر شواهد و پژوهش محور تدوین و ابلاغ شده است. 

جان بابایی با بیان اینکه دستورالعمل شیمی درمانی و استانداردهای درمان سرطان ابلاغ شده است، در خصوص منابع پایدار حوزه سلامت، گفت: پایدارسازی منابع مالی حوزه سلامت از اهداف اصلی ما است و محور اصلی برنامه های ما در این زمینه مدیریت هزینه بوده است.

وی تاکید کرد: در این مسیر طی نشست های مختلف با گروه ها و انجمن های مختلف علمی حوزه سلامت، راهنماهای بالینی( گایدلاین ها) تدوین و به تایید آنها رسیده است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین